Prijava|Registracija|Pomoć
delfi
delfi knjizare
korpa
želje
KnjigeStrane knjigeMuzikaFilmoviVideo igreGiftUdžbeniciVestiAkcijeKnjižare
suocavanje stavova o motivaciji eticki prirucnik za poslodavce i zaposlene

SUOČAVANJE STAVOVA O MOTIVACIJI: ETIČKI PRIRUČNIK ZA POSLODAVCE I ZAPOSLENE

Sandra Milenković Nikolić

Žanrovi: Marketing i menadžment

Izdavač: Hesperia

Broj strana: 190
Pismo: Latinica
Povez: Tvrd
Format: 24 cm
Godina izdanja: 2014.
ID: A131567
Opis
Motivacija je popularna i frekventna reč u poslovnom vokabularu… Tema je mnogih kurseva i radionica… Međutim, na našem tržištu su retke celovite, instruktivne i izdvojene knjige posvećene radnoj motivaciji. Otuda je knjiga Sandre Milenković Nikolić o raskoraku teorije i prakse u radnoj sredini, veoma dragocena. Njena istraživačka ozbiljnost i preciznost prošarana je ilustrativnim i poučnim metaforama i inspirativnim pričama…

Knjiga Sandre Milenković Nikolić je snažno kritički i humanistički intonirana. Ona ukazuje na inerciju upravljanja po prevaziđenim modelima. Ovo teorijsko i emiprijski čvrsto utemeljeno štivo ističe da savremeni menadžment, koji i kao primenjena psihološka nauka, treba da stavi taj činilac u prvi plan, koliko iz humanističko-etičkih razloga, toliko i zbog dugoročnog uspeha i održivosti organizacija.

Prof. dr Tatjana Milivojević

Suočavajući se sa dobrim i lošim primerima menadžment prakse knjiga SUOČAVANJE STAVOVA O MOTIVACIJI, zapravo proverava teorijsku tvrdnju da je pozitivna motivacija temeljna vitalna komponenta održivog preduzeća.

Sandra Milenković Nikolić je uočila nesklad u savremenom poslovnom svetu koji znatno više ulaže u imidž organizacije nego u dobre međuljudske odnose i uspešnu poslovnu komunikaciju sa zaposlenima, partnerima, dobavljačima i podugovoračima. Da profitna logika ne donosi uspeh na duži rok, potvrdili su i rezultati istraživačkog projekta koji je autorka uradila u preduzećima u zemlji za potrebe ove knjige i ukazala na posledice negativne motivacije. Nebriga za ljude direktno utiče na kvalitet njihovog poslovnog učinka, a to vodi u nerad i službene intrige što stvara teške i komplikovane odnose u organizaciji… Posebna vrednost ove knjige je što ne počiva samo na temeljnoj analizi pomenutog stanja, već sučeljava stavove iz istraživanja i nudi konkretne mere i modele za prevazilaženje i predupređivanje problema.

Zorica Stablović Bulajić

0/1000
9 - 2 = 1, 8, 7, 6


ZatvoriPošalji
Kupci ovog artikla kupili su i
nikomahova etikamanipulacija100 apsolutno neoborivih zakona poslovnog uspehacrna knjiga korporacija
Cena: 1650.00 din
1485.00 din
Cena: 797.01 din
717.31 din
Iz istog žanra
od nule do jedanmamin testcrna knjiga korporacija21 zasto i samo jedno kako
Cena: 799.00 din
679.00 din
Cena: 599.01 din
509.15 din
artikal cena
Cena u knjižarama: 1100.00 din
990.00 din
Cena za online kupovinu
Ušteda od 10.00%: 110.00 din
Kupovinom tri ili više artikala ostvarujete i količinski popust od 10%. Za porudžbine iz Srbije čija vrednost je veća od 2000 dinara dostava je besplatna. Za knjige na akciji ne važe dodatni popusti.
artikal cena
Kako da kupim?
Pored svakog artikla nalazi se dugme „Dodaj u korpu“ – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.

Artikle u korpu možete na isti način dodati i sa svoje liste želja. U svakom trenutku pogledom na korpu u gornjem desnom uglu ekrana možete da vidite koliko artikala imate u korpi i koja je njihova ukupna cena.

Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu u gornjem desnom uglu ekrana i otvoriće vam se obrazac za kupovinu.

Odabrane knjige možete platiti karticom, pouzećem ili opštom uplatnicom.

Troškovi dostave su 100 dinara za plaćanje karticom i uplatnicom, i 150 dinara za pouzeća.

Troškovi isporuke za inostranstvo su 1900 dinara – pakete isporučuje DHL.

Rokovi dostave su 2 do 3 radna dana.

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča.