Gerila marketing
Facebook Share Twitter Share

Gerila marketing

10%

10%

za 3

Cena u knjižarama: 990,00 din

Cena i do: 801,90 din

Cena na sajtu sa popustom i do: 802,00 din

Besplatna isporuka za porudžbine iznad 3.000 dinara

*Popusti ne važi za artikle iz kategorija udžbenici, muzika, film i video igre

Dostupnost po knjižarama

Kada je „Gerila marketing“ prvi put objavljen 1983. godine, Džej Levinson je iz korena promenio marketing strategije za vlasnike malih firmi svojim beskompromisnim pristupom za nalaženje klijenata. Zasnovana nastotinama konkretnih ideja, koje zaista daju rezultate, Levinsonova filozofija je iznedrila nov način učenja o udelu na tržištu i kako do njega doći. U ovom proširenom četvrtom izdanju, Levinson nudi nov arsenal oružja za uspeh malih firmi u novom veku. Knjiga nudi strategije za Internet marketing (sa preciznim objašnjenjima), savete za upošljavanje novih tehnologija (kao što su podkast i automatizovani marketing), programe zaodređivanje ciljnih grupa mušterija, koje će postati stalne mušterije i firmu preporučivati drugima, kao i lekcije iz menadžmenta u doba telekomunikacija i honorarnih saradnika. Ova knjiga će biti biblija preduzetnika u dvadeset prvom veku.

Džej Konrad Levinson je autor više od desetine knjiga iz „Gerila marketing“ serije Nekadašnji potpredsednik i kreativni direktor u marketinškim agencijama „J.Walter Thompson Advertising“ i „Leo Burnett Advertising“,danas je predsednik konsultantske firme „Guerilla Marketing International“, koja uslužuje velike i male kompanije širom sveta. 

Kategorija:

Broj strana:

Pismo:

Povez:

Format:

nav-id:

bar-kod:

Knjige

396

Latinica

Mek

21 cm

A128438

9788689595314

Prosečna ocena

5

(0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

Artikal nema komentare

Od istog autora