Prijava|Registracija|Pomoć
delfi
delfi knjizare
korpa
želje
KnjigeStrane knjigeMuzikaFilmoviVideo igreGiftUdžbeniciVestiAkcijeKnjižare
sam svoj pr

SAM SVOJ PR

Petar Bokun, Anita Todorović

Žanrovi: Marketing i menadžment

Izdavač: Akademija za diplomatiju i bezbednost

Broj strana: 300
Pismo: Latinica
Opis
Knjiga predstavlja priručnik u kome su sakupljena znanja i veštine iz oblasti odnosa sa javnošću i podjednako je namenjena početnicima, studentima iz oblasti komunikologije, politikologije, menadžmenta kao i profesionalcima i najširoj javnosti. redstaviti sebe a pritom zadržati meru dobrog ukusa, skromnosti, poštujući društvene norme, oduvek je bio težak zadatak. Živeći u svetu sve bržih komunikacija gde izostaje lični, porodični ili kolegijalni kontakt, prisiljeni smo da se upoznamo sa normama, etikecijom, pravilima ponašanja da bi izbegli da budemo diskfalifikovani već na prvom koraku iz čistih formalnih razloga. Mnoge dobre ideje, obećavajući projekti, propali su zbog neadekvatnog pristupa prilikom prezentacije. Knjiga „Sam svoj PR“ skraćuje vreme koje biste potrošili učeći na sopstvenoj koži, po principu pokušaj-pogreška. Autori su u knjizi skupili određena znanja, načela i neophodne konvencije u komunikaciji. Namerno su tekst digli na „diplomatski“ nivo, jer je danas neophodno biti „diplomata“ i kad prezentujete vlastiti proizvod, kao i sofisticirani poslovni projekat ili program stranke. Knjiga daje opšte smernice u poslovnoj ili čak šire međuljudskoj komunikaciji. Veštine stručnjaka za odnose sa javnošću su se danas u svetu toliko razvile da su odavno postale zasebna profesija, izučavaju se na univerzitetima. Prošlo je vreme autoritarnih direktora, sveznalica, danas je uslov uspeha kompanije timski rad u kojem osoba koja dobro poznaje odnose s javnošću ima svoju važnu ulogu. Ona je frontmen, ona je prvi utisak, ona daje ključne informacije i o njoj ovisi da li će budući klijent „zagristi“ ili odustati. U knjizi se iznose znanja o tom kako privući, kako animirati, kako zadržati sagovornika i na kraju, ali nikako najmanje važno, kako od ravnodušnog sagovornika napraviti klijenta, kupca, sledbenika, zavisno koju „robu“ PR prodaje. 
0/1000
1 + 3 = 9, 4, 3, 8


ZatvoriPošalji
Kupci ovog artikla kupili su i
Iz istog žanra
artikal cena
Cena u knjižarama: 715.00 din
607.75 din
Cena za online kupovinu
Ušteda od 15.00%: 107.25 din
Rasprodato
artikal cena

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča.