Facebook Share Twitter Share

Strategija šeherezade

10%

10%

za 3

Cena u knjižarama: 756,00 din

Cena i do: 612,36 din

Besplatna isporuka za porudžbine iznad 3.000 dinara

*Popusti ne važi za artikle iz kategorija udžbenici, muzika, film i video igre

Dostupnost po knjižarama

U poslednjih dvadesetak godina do neslućenih je razmera narastao fenomen koji pričanje priča uvodi u velike kompanije i politički život. Ovoj temi posvećena je knjiga Storytelling: ili pričam ti priču (Clio, 2010), a Strategija Šeherezade njen je svojevrsni nastavak. Dok se u knjizi o storitelingu Kristijan Salmon pretežno bavio pripovedačkom mašinerijom u funkciji krupnog kapitala, u svojoj najnovijoj knjizi – Strategija Šeherezade on piše o borbi za vlast, njenom očuvanju ali i o razlozima za gubitak iste. Ovu temu on je načeo u prethodnoj knjizi analizirajući izborne kampanje Džordža Buša i Nikole Sarkozija, a sada je razvija u 26 kratkih poglavlja, po uzoru na Makijavelijevog Vladaoca, u kojima obrađuje najaktuelnije primere političkog marketinga. 

Kategorija:

Broj strana:

Pismo:

Povez:

Format:

nav-id:

bar-kod:

Knjige

108

Latinica

Mek

16x23.5 cm

A019653

9788671024082

Prosečna ocena

5

(0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

Artikal nema komentare

Od istog autora