studentima i postdiplomcima u oblasti podataka i analitike, kao i menadžmenta i marketinga poslovnim ljudima čiji biznis i profit zavise od kvaliteta podataka i njihovog tumačenja rukovodiocima sektora marketinga, prodaje, ljudskih resursa i informacionih tehnologija novinarima i svim ostalim pojedincima zainteresovanim za razumevanje savremenog sveta podataka Oblasti zastupljene u knjizi:
Upravljanje podacima Analitika podataka Podaci i KPI kompanija Vizuelizacija podataka Komunikacija podataka Razumevanje podataka Rukovanje podacima Odluke zasnovane na podacima Projekti podataka i analitike Edukacija za rad sa podacima Šabloni za evaluacije O autorima knjige:
Ovaj sveobuhvatni vodič su napisala dva pionira podacijske pismenosti koji imaju bogato iskustvo u komercijalnom svetu podataka i analitike i predavači su na vrhunskim univerzitetima u SAD i Holandiji. Decenije svojih karijera posvetili su maksimalizovanju vrednosti dobijenih iz podataka za svoje poslovne klijente i prenošenju znanja o podacima i analitici u akademskom okruženju.
Zašto vam treba ova knjiga:
Podaci su više od obične robe u digitalnom svetu. Oni su pokretač poslovnih tokova, sredstvo za postizanje prednosti i uspeha na savremenom tržištu. Pojedinci, timovi i preduzeća, ukoliko koriste podatke na pravi način, mogu da stvore potpuno novu oblast za svoje poslovne mogućnosti i dostignuća.
Zajedno sa najboljim tehnikama, praktičnim modelima i primerima iz stvarnog sveta, knjiga „Podacijska pismenost (Data Literacy)“ će vam pomoći da najbolje iskoristite vaše podatke, tako što ćete naučiti osnove podacijske pismenosti i ubrzati svoj put ka kvalitetnom otkrivanju uvida u obilje podataka i donošenje ispravnih poslovnih odluka zasnovanih na tim podacima.
Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča .
Artikal nema komentare