Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte, Auduna Farbruta je knjiga je namenjena naučnicima, istraživačima, ekspertima i studentima postdiplomskih studija, kao i PR konsultantima pri univerzitetima, naučno-istraživačkim centrima i ostalim institucijama znanja, te i svim pojedincima zainteresovanim za nove komunikacije, nauku i širenje znanja.
Koristeći društvene mreže za širenje znanja i naučnu komunikaciju, postajete poznatiji i priznatiji stručnjaci i naučnici, ali i povećavate značaj i pozitivni uticaj svog naučnog i istraživačkog rada na društvo.
Dakle, pitanje nije da li, već na koji način da izgradite svoje prisustvo na društvenim mrežama.
Ova knjiga, između ostalog, pokriva sledeće oblasti:
- Kako pronaći vreme za društvene mreže - Fejsbuk za deljenje znanja - Tviter za deljenje znanja - Linkdin za deljenje znanja - Naučna komunikacija u vidu slika i video i audio snimaka - Kako izgraditi stručni identitet na internetu - Kako se izboriti za pažnju čitalaca na internetu - Skrivene zamke društvenih mreža
Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča .
Artikal nema komentare