Facebook Share Twitter Share

PR za početnike

10%

10%

za 3

Cena u knjižarama: 990,00 din

Cena i do: 801,90 din

Cena na sajtu sa popustom i do: 802,00 din

Besplatna isporuka za porudžbine iznad 3.000 dinara

*Popusti ne važi za artikle iz kategorija udžbenici, muzika, film i video igre

Dostupnost po knjižarama

U vreme velike ekspanzije različitih vidova komunikacije postajemo polako svesni da se u današnje vreme menja sistem vrednosti i da je značajnije kako se nešto vidi i doživljava nego kakvo je zaista – kakva mu je suština ida li poseduje kvalitet. Svedoci smo ogromnih promena u svakodnevnom načinu ophođenja u privatnoj, ali ponajviše u poslovnoj sferi. Da li je to pravi put i da li smo sada isuviše zatrpani informacijama s interneta koje nas često dovode u prilično stresne situacije? Sve
zavisi od nas i od toga kako će naš unutrašnji osećaj za PR (Public Relations) isfiltrirati informacije kojih nam je puna glava svakog dana. Šta je zapravo PR? Na koga se odnosi? Kakvo je to zanimanje? To su pitanja koja se javljaju svakom ko se
nije detaljnije upoznao sa ovom profesijom, koja je već postala ne samo kreativna veština već i društvena nauka. Najjednostavnije tumačenje PR-a bilo bi da se ono odnosi na upravljanje komunikacijom između određene organizacije i njene ciljane javnosti. Preciznija definicija, prema Antonu Dejvisu glasi: PR je komunikacija 
 

Kategorija:

Godina izdanja:

Broj strana:

Pismo:

Povez:

Format:

nav-id:

bar-kod:

Knjige

2023.

174

Latinica

Mek

20 cm

A268281

9788674669488

Prosečna ocena

5

(0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

Artikal nema komentare

Od istog autora