Monografija Negovani gen, efekti ranog učenja u razvoju ličnosti bavi se najznačajnijim periodom u razvoju ličnosti, ranim detinjstvom i efektima koje ostavlja na kasnije periode. Sagledavanje fenomena ranog učenja iz oblasti pedagoške psihologije isto kao i razvojne psihologije, ali i pedagoše perspektive ukazuje na jedan interdisciiplinarni pristup samom problemu koji nije mogao zabići mišljenja filozofa i teologa o ovoj oblasti.
Monografija ima još jedan dodatni značaj što je pisana sa svom naučnom metodologijom a u isto vreme uzbudljiva za čitaoca jer postepeno uvodi u saznanja koja su potom kritički evaluirana. Udžbeničke defomocije i klasifikacije potom su razjašnjavane za opštu populaciju i potkrepljivane primerima iz života. Širina obuhvaćenih i analiziranih nalaza, ne samo u oblasti psihologije već i iz spregnutih polja kao što su filozofija, pedagogija i sociologija, omogućavaju da se pomoću ove publikacije stekne objektivan, selektivan i odmeren prilaz oblasti koja je više nego relevantna za svakodnevni život – pitanju prakse u pristupu detetu i njegovom procesu razvoja, odrastanja i usvajanja uloge zrelog odraslog.
Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča .
Artikal nema komentare