Osnovi marketinga

Osnovi marketinga

Bojana Ostojić , Milutin Pećić , Jelena Ružić

Izdavač: Miba Books

Žanr: Domaći pisci, Marketing i menadžment

10%

10%

za 3

Cena u knjižarama: 1.100,00 din

Cena i do: 891,00 din

Besplatna isporuka za korisnike

Dostupnost po knjižarama

„Kao neko ko podučava studente, ali se istovremeno i dugi niz godina praktično bavi komunikacijama, uvek sam u potrazi za dobrim knjigama na srodne teme. Knjiga Osnovi marketinga nudi pregled dosadašnjih uvida na temu marketinga. Međutim, ova knjiga nije samo sveobuhvatan pregled evolucije modernog marketinga već i dobro osmišljeno sredstvo koje pruža dragocene uvide o upravljanju marketingom.

Iako je knjiga Osnovi marketinga uglavnom namenjena studentima, može biti jednako zanimljiva i važna profesionalcima iz ove oblasti, praktičarima i predavačima. Pruža detaljne informacije o različitim, dobro poznatim aspektima marketinga, kao što su poznavanje tržišta, ponašanja potrošača i elemenata marketing miksa. Posebno je istaknut značaj marketing istraživanja, što smatram da je od izuzetne važnosti. Pored marketinga, u knjizi su pojašnjene i promotivne aktivnosti, lična prodaja, PR i sponzorstvo. Dat je osvrt na digitalni direktni marketing, kao savremeni marketing koncept u okviru koga autori posebno objašnjavaju imejl marketing, mobilni marketing, f-marketing, s-marketing i viralni marketing.

Knjiga Osnovi marketinga nije jedna od onih teško razumljivih i izuzetno tehničkih knjiga, već je napisana jednostavnim jezikom pa je mogu razumeti i početnici. Kao što autori navode u knjizi, savremeni marketing se odnosi na vrlo širok spektar poslovnih aktivnosti, te verujem da bi svako ko pročita ovu knjigu mogao da kreira sopstvenu marketinšku strategiju i da unapredi svoje poslovanje.“

prof. dr Danijela Lalić,
redovni profesor na Fakultetu
tehničkih nauka u Novom Sadu

Kategorija:

Godina izdanja:

Broj strana:

Pismo:

Povez:

Format:

nav-id:

bar-kod:

Knjige

2021.

415

Latinica

Mek

20 cm

A244152

9788660260828

Prosečna ocena

5

(0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

Artikal nema komentare

Od istog autora