Design Thinking: kako da stvarate proizvode koje ljudi žele

Marko Jevtić , Milovan Dekić

Izdavač: Finesa

Žanr: Domaći pisci, Udžbenici i priručnici, Biznis i ekonomija

+10%

za 3

10%

Redovna cena: 1.400,00 din

Sa popustom i do: 1.134,00 din (ušteda: 266,00 din)

Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.

Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.

Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove probleme, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im se lako u svakoj fazi.

Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.

Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
 

Kategorija:

Godina izdanja:

Broj strana:

Pismo:

Povez:

Format:

nav-id:

Knjige

2020.

333

Latinica

Mek

24 cm

A216671

Prosečna ocena

5

(0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

Artikal nema komentare

Artikli na akciji

440,00 din 356,40 din

680,00 din 550,80 din

550,00 din 445,50 din

1.670,00 din

1.352,70 din

Ušteda: 317,30 din