KAKO SE FABRIKUJE JAVNO MNJENJE: MEDIJI I „PRAVEDNI RATOVI“

Serž Alimi , Dominik Vidal , Matjas Rejmon , Anri Maler

Izdavač: Fakultet za medije i komunikacije - FMK

Žanr: Publicistika, Sociologija, Marketing i menadžment

+10%

za 3

10%

Redovna cena: 990,00 din

Sa popustom i do: 801,90 din (ušteda: 188,10 din)

Cenzura je zastarela, dobra ratna propaganda sada se oslanja na umeće pozicioniranja kamere naspram neodoljivih, manihejskih slika. Emocije su postale potka automatizovanog medijskog narativa (kako u ratu, tako i u miru), dok razum ostaje ona spora i teška mašinerija koja sortira, relativizuje i poredi.

Objedinjujući tekstove napisane za Le Monde diplomatique, knjiga se zasniva na pregledima međunarodne štampe, izjavama centralnih aktera u „intervencijama“ na Kosovu, u Avganistanu i Libiji, detaljnim analizama izveštavanja tokom vazdušnih napada, i služi da nas podseti na to kako su mediji u proteklih 25 godina javnosti uskraćivali informacije – i kako to, nažalost, čine i danas. Pred vama nije zbirka izuzetaka, već pravilnosti; nije prikaz raznih proklizavanja, već normi.

nav-id:

Kategorija:

Broj strana:

Pismo:

Povez:

Format:

A211458

Knjige

200

Latinica

Mek

24 cm

Artikal nema komentare

Artikli na akciji

555,00 din 499,50 din

895,00 din 805,50 din

800,00 din 648,00 din

2.250,00 din

1.953,00 din

Ušteda: 297,00 din