Besplatna isporuka za porudžbine iz Srbije.

Strategijski menadžment na delu

Strategijski menadžment na delu

Mary Coulter

Izdavač: Data status

Žanr: Marketing i menadžment

+10%

za 3

10%

Redovna cena: 1.790,00 din

Sa popustom i do: 1.449,90 din (ušteda: 340,10 din)

Pred vama je udžbenik iz strategijskog menadžmenta koji uspešno objedinjuje teoriju strategije i njenu primenu u praksi. I u ovom četvrtom izdanju nastavlja se sa praksom koja ovaj udžbenik čini neprevaziđenim, a to je predstavljanje savremenih teorija i načina primene strategijskog menadžmenta u vidu zanimljivog i lako čitljivog štiva koje pleni sadržinom. Najznačajnija izmena u odnosu na prethodna izdanja jeste potpuno prerađeno poglavlje o funkcionalnim strategijama. One se sada razmatraju sa stanovišta tri funkcionalna polja delovanja na koje je svaka organizacija upućena: proizvod, ljudi i procesi. Još jedna od izmena u ovom izdanju je detaljnije obrađeno pitanje međunarodnih strategija. Osim toga ovo izdanje nastavlja sa praksom uvođenja savremenih teorija i načina primene strategijskog menadžmenta, u koje između ostalog spadaju i korporativna reputacija, poslovna etika pri ostvarivanju profita, izmeštanje aktivnosti na lokacije izvan zemlje naspram prebacivanja aktivnosti u druge firme, fenomen peščanog sata i početničke firme na globalnom nivou. Naravno, udžbenik s druge strane obuhvata i tradicionalne strategijske pojmove i koncepte poput konkurentske prednosti, SWOT analize, korporativnog rasta i implementacije strategije.

Kategorija:

Godina izdanja:

ISBN:

Broj strana:

Pismo:

Povez:

Format:

nav-id:

Knjige

2010.

9788674780787

417 + xix strana, kolor

Latinica

Mek

B5

A027006

Prosečna ocena

5

(0)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

Artikal nema komentare

Artikli na akciji

660,00 din 534,60 din

899,00 din 728,19 din

660,00 din 534,60 din

2.219,00 din

1.797,39 din

Ušteda: 421,61 din