Najčešće postavljena pitanja

Klikom na dugme Prijava/Registracija u gornjem desnom uglu otvoriće vam se forma za logovanje i registraciju. Klikom na „Registruj se“ otvoriće vam se forma za registraciju u koju unosite svoje podatke i lozinku po svom izboru.

Prilikom logovanja na sajt unesite članski broj i lozinku koji ste dobili u mejlu prilikom registracije.

Klikom na dugme Prijava/Registracija otvara se forma za logovanje u kojoj imate dugme „Zaboravljena lozinka“. Klikom na njega, otvara se forma za unos mejla na koji ćemo vam poslati privremenu lozinku koju odmah po logovanju možete da promenite.

Odaberite artikle koje želite da kupite. Pored svakog artikla nalazi se dugme „Dodaj u korpu“ – klikom na njega, artikal će automatski biti dodat u vašu korpu. Kada ubacite u korpu sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu u gornjem desnom uglu ekrana i otvoriće vam se Obrazac za kupovinu u kome samo pratite instrukcije. Ostavite svoje podatke, izaberite način plaćanja, proverite još jednom da li su u korpi svi artikli koje želite i zaključite kupovinu. Na mejl adresu koji ste ostavili u podacima stići će vam potvrda porudžbine.

Na stranici artikla prikazana je najniža cena koju možete da ostvarite ukoliko ispunjavate sve zahteve. Ona podrazumeva popust za onlajn poručivanje i količinski popust. Klikom na korpu u gornjem desnom uglu, u svakom trenutku možete proveriti koji su sve popusti obračunati za određeni artikal.

Nažalost, ne, jer kada na sajtu stoji informacija da određeni artikal nemamo na stanju, to znači da je on rasprodat. Pored artikla se nalazi dugme „Nije na stanju, obavesti me kad artikal bude ponovo na stanju“. Kada kliknete na njega, otvoriće vam se forma u koju možete da unesete svoju mejl adresu kako biste bili obavešteni ukoliko se artikal ponovo nađe u prodaji.

Porudžbine na teritoriji Srbije isporučujemo kurirskom službom AKS, a cena dostave je 150 dinara bez obzira na broj poručenih artikala i mesto isporuke. Porudžbine iz inostranstva isporučujemo DHL-om. Cena dostave je 2000 dinara za svakih 15 poručenih artikala.

Preporučeno vreme isporuke je od dva do pet radnih dana od dana poručivanja, odnosno, od dana knjiženja uplate ukoliko ste kao način plaćanja odabrali uplatnicu.

Možete. Kontaktirajte našu podršku na mail podrska@delfi.rs ili telefon 011/71-55-042 i oni će vas sprovesti kroz ceo proces.

Za izmenu porudžbine koju ste napravili, potrebno je da kontaktirate našu podršku na podrska@delfi.rs ili telefon 011/71-55-042.

Za otkazivanje porudžbine kontaktirajte našu podršku na podrska@delfi.rs ili na telefon 011/71-55-042.

Reklamaciju možete da prijavite preko stranice Reklamacije na kojoj postoji forma za unos primedbe i upload fotografija ukoliko postoji oštećenje. Na stranici imate detaljna uputstva kada i kako da reklamirate artikal.

Za porudžbine iz Srbije, plaćanje je moguće pouzećem, uplatnicom i karticom. Za porudžbine iz inostranstva, plaćanje je moguće samo karticom.

Jeste. Podaci sa platne kartice od vašeg računara do sajta banke prenose se u zaštićenoj formi, upotrebom SSL protokola, kao trenutno najsavremenije tehnologije. Sigurnost podataka prilikom plaćanja garantuje Banca Intesa ad Beograd i podaci o vašoj platnoj kartici nisu nam ni u jednom trenutku dostupni. Ceo sistem je organizovan u cilju maksimalne zaštite vaših poverljivih podataka i predstavlja standard za plaćanje preko interneta širom sveta.

Na stranici Knjižare možete da vidite radno vreme svake od knjižara i mapu kako da dođete do nje.